mellan vakna & somna

Utflykt och kanelbullar

Kategori: Diverse

Så var det plötsligt helg igen. Jösses. Tiden måste väl snart vara uppe i sin topphastighet va? Det har varit en mysvecka, helt klart. Måndagsmys, onsdagsmys och fredagsmys. Igår slog vi dessutom till på lite simning innan det blev aktuellt för soffa, druvor och gotte.

Idag är det tänkt att jag och darlingen ska åka på utflykt till de västra delarna, med en avstickare till Kristianstad först. Planen var att vi skulle åka ganska precis nu. Men någon sover väldigt gott här och låtsas som han inte förstår nånting när jag knuffar och puffar och säger att jag vill åka på utflykt snart. "I drömmarnas värld då eller?" var svaret jag fick... :)

Imorgon är det kanelbullens dag. Missa inte det. Det måste ju nästan vara årets smarrigaste dag. Jag tänkte fira den med spelarfrusmöte och *trumvirvel* KANELBULLAR!

:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: