mellan vakna & somna

Tröttheten

Kategori: Diverse

Undra när den här tröttheten från helgens bravader ska ge med sig. Är det ett sånt där gammaltecken när man är sliten i tre dagar efter en fest? :)

Nåväl. Kom vid lunchen på att hurra vi jobbar halvdag imorgon. Synd att jag inte kom på det redan igår, innan jag bokade in en viktig intervju klockan tre... Men det ser fint ut på flextidssaldot och jag överlever säkert ändå. Ikväll är det matchdags för grabbarna och jag ska ännu en gång kombinera livebloggning med kioskförsäljning. Ingen jättelyckad kombo men det funkar.

För övrigt har jag vid ett flertal tillfällen sett en person i helrosa kläder idag. Den variant av rosa färg där man inte kan vara säker på om byxorna och tröjan en gång varit vita, men hamnat i fel sällskap i tvättmaskinen.

:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: