mellan vakna & somna

Nattliga tårtor

Kategori: Diverse

Jag är tröööött. Riktigt sömnig.
Drömde till och med att jag försov mig till klockan ett på dagen.

Har liksom inte lyckats komma i säng i tid någon dag denna veckan och det lär nog fortsätta i samma fina stil. Tur att man i alla fall är kvällsmänniska annars hade det inte blivit någon tårta på lördag. Dubbel tur att tårtan jag ska göra nattetid är av den frysta sorten så att man kan förbereda den ett par nätter innan... :)

Men ikväll är det först matchdags och jag har bestämt mig för att nu är det dags för antingen tre poäng, ett poäng eller i värsta fall i alla fall ett spelmål. Lite olika nivå på målsättningen kan nog vara bra. Jag vill göra mål idag. Vill vill vill. Så det håller vi tummarna för.

:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: