mellan vakna & somna

Som knäckebröd ungefär

Kategori: Diverse

Ena sekunden gick jag som vanligt i trappan. Nästa sekund låg jag med näsan på golvet nedanför trappan. Jag borde veta vid det här laget att jag inte kan göra mer än en sak - alltså gå - när jag går i trappor. Ett missat trappsteg och en vrickad fot. Aj. Knaket när jag landade tokfel på foten lät ungefär som när man tar en tugga knäckebröd. Mm mm mm.

Jag är nu alltså halt och har ont i ryggen.
Trots att jag inte spelat fotboll på typ sju månader.
Intressant.

:)

Kommentarer

  • Patrik HB Federley säger:

    nu börjar jag ana klantighet och klent byggd inte är en bra kombo

    2009-03-18 | 08:14:24
  • Lina säger:

    Usch hoppas det ordnar sig. Se till att kolla upp det om det inte ger med sig, kan bli väldigt långdraget och smärtsamt annars. Jag tycker vi rent allmänt nu ska avskaffa alla trappor, fler som är för?

    2009-03-18 | 20:29:31
    Bloggadress: http://brynjebo.blogg.se/
  • Svärmor säger:

    Be D tejpa dina fötter och använd stödskor. Du måste va försiktig, håll i räcket oxå.

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

    2009-03-18 | 21:45:46
    Bloggadress: http://tankarombilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här: