mellan vakna & somna

Har någon sett min motivation?

Kategori: Diverse

Jag har verkligen noll motivation till att träna... Noll, nada, ingenting. Men jag måste träna för att må bra så snart får jag nog ta och hitta på någon lösning. Att bara springa har ju aldrig varit riktigt min grej, det är ju så förbannat oinspirerande och det händer ju inte ett dyft man bara lufsar framåt utan action...

Sedan väntar ju den där milen i slutet av augusti. Känns mest bara ångestladdat just nu.

Jag behöver helt klart pepp och puffar i ryggen för att jag ska tycka det är kul att träna. Dessutom behöver jag nog en grupp också, för hur kul är det att träna ensam?!

Någon som har tips på hur motivationen kan hittas?

Någon som vill sätta en slant på hur länge det dröjer innan jag inser att den enda träningen jag funkar tillsammans med är den som innehåller grönt gräs och boll...

:)

Kommentarer

  • Patrik HB Federley säger:

    ett tips följ med dennis till trion varje gång han tränar. där kan du löpa,springa o leka med en boll, finn styrke o cykelmaskin, det handlar ofta om att ta sig till träningen där stoppet ligger. men åker du med dom upp så lär du ju göra nåt när du ändå har tagit dig dit/tips från coachen

    2009-03-25 | 13:57:06
  • Patrik HB Federley säger:

    ett tips följ med dennis till trion varje gång han tränar. där kan du löpa,springa o leka med en boll, finn styrke o cykelmaskin, det handlar ofta om att ta sig till träningen där stoppet ligger. men åker du med dom upp så lär du ju göra nåt när du ändå har tagit dig dit/tips från coachen

    2009-03-25 | 14:01:16
  • Karro säger:

    Minns du att jag frågade dig samma sak för ett tag sedan. Nu har jag hittat min, kanske där du tappade din? Spark i baken från Skåne. Kram

    2009-03-27 | 13:35:39

Kommentera inlägget här: