mellan vakna & somna

Årets första

Kategori: Diverse

Helgen har varit full av årets-första-grejer.

Årets första grill - gudomligt gott.
Årets första jordgubbstårta - obeskrivligt gott med spanska jordiga gubbar.
Årets första rosa fest - jag gled i och för sig in nykter på sluttampen, men ändå.
Årets första öppna jacka - ja det gick faktiskt att promenera med öppen jacka utan att dö av frostskador

Tänk, nu känns det som att våren ligger och lurar runt knuten och det är nog precis vad jag behöver. Förra veckan avslutades en smula svajigt därför satsar jag på uppåtgående formkurva denna veckan och tog mig en promenad i vårluften på morgonkvisten. Ryggen har ballat ur igen, eller i alla fall högersidan, så det finns risk att löpning får bytas mot gång under en period.

Att ryggen ballar ur även när jag inte spelar fotboll kan tolkas på ett flertal olika sätt... Jag återkommer med vilket jag väljer någon gång då i maj när jag vet att den gröna mattan lockar...

:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: