mellan vakna & somna

Alfapet och gotte

Kategori: Diverse

Vilken bra fredagskväll det blev. För min del gick det väl i och för sig sådär i alfapetturneringen. Jag trodde jag skulle ligga hyfsat till, men det fanns helt klart en massa dolda alfapettalanger i församlingen... Anna prickade till exempel in 65 poäng genom att hitta en ruskigt bra plats för ett j. Bara en sån sak.

En massa gotte blev det också. Och så tog det rätt lång tid att spela tre alfapetmatcher. Så när klockan var kvart i tolv ville den sista gruppen mest bara att Anna skulle passa så att matchen tog slut. Men eftersom hon är envisare än envisast fortsatte hon och kunde till slut vinna hela konkarongen.

Jag var nästan mest nöjd att jag fick gosa bebis. Johanna och Devin kom och hon hade inga problem att hitta barnvakter här bland alla som ville gosa, bära och gosa lite till.

Nu ska jag ta mig an the diskberg och sedan börjar fotbollsdagen.
Heja Trion!

:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: