mellan vakna & somna

Fotboll, golf och sömn

Kategori: Diverse

En lugn lördagskväll står på menyn. Helt på egen hand.
Har tillbringat dagen med att hålla i en golfturnering för världens finaste fotbollsförening. Eller ja, 21 medlemmar från världens finaste fotbollsförening hade letat fram golfkunskaperna. Mycket trevligt.

Somnade som en gris när jag kom hem. Det tar på krafterna att titta på golf. Eller ja, det tar på krafterna att somna sent och vakna tidigt.

Darling tofflar med grabbarna och jag tar en kväll för mig själv. Lite gotte och film och kanske lite sömn tidigt på kvällskvisten. Det är nog faktiskt precis vad jag behöver. Imorgon är det matchdags och jag har seriösa planer på att göra mål och vinna. Så så får det bli. Ska ladda upp inför matchen med ett efterlängtat besök hos päronen, det var alldeles för längesen.

Så ja. Det blir ännu en bra helg.

:)

Kommentarer

  • Svärmor säger:

    Jag håller mina tummar stenhårt för att du ska göra mååååååååånga mål. Hälsa päronen.

    Kram :-)

    2009-06-14 | 07:45:57
    Bloggadress: http://tankarombilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här: