mellan vakna & somna

Regnbågen

Kategori: Diverse

Efter tre dagars semester har jag redan vant mig så pass mycket vid ledighet att jag tappat kollen på vilken dag det är. Härliga tider. Igår försökte jag jämna ut bonnabrännan på playan, med röd mage som resultat. Mysigt med sol och bad i alla fall.

Idag blev en sån där mellandag utan sol, utan bil, utan darling, men med lite shopping. Nu snart ska jag baka Lelles berömda lårkakor. Smarrigt!

Uppdatering i fothistorian gör gällande att det nu är grönt som är den hetaste färgen.
Grön fot och röd mage, jag är ju som en himla regnbåge. :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    tjen sara!!

    vilken fot!!!

    allt bra annars???

    kram kram johann med barnen!

    2009-07-09 | 11:19:55
  • Malin "golfproffset" Federley säger:

    Värsta tjockefoten!!! =)

    Det kostar att ligga på topp. Jag lyckades endast få mitt obligatoriska blåmärke på armen som alltid dyker upp så fort man entrar planen.

    2009-07-09 | 20:55:33

Kommentera inlägget här: