mellan vakna & somna

Vägen mot milen

Kategori: Diverse

Det är detaljerna som gör det tror jag.
För att inspirera mig själv till det där springandet som jag egentligen inte alls gillar (som sagt, jag måste varit drogad när jag gick med på att springa tjejmilen...) så investerade jag nyligen i ett par fin fina löparbyxor. Tajta som ett hvete, men sköna, så det där att man ser lite ut som ett fån får man liksom ta.



Är lite sugen på mer träningskläder, typ en matchande jacka. Shoppa är ju nämligen en av de saker jag tycker är rackarns trevligt.

Fast det ska väl erkännas, det finns en rätt stor tillfredställelse i att orka springa det man bestämt sig för att springa. Men jag lär nog träna på egen hand ett tag till. Att försöka hänga med två duracellkaniner är nog nämligen ett lite sämre drag för psyket...

Kommentarer

  • Patrik HB Federley säger:

    kanske en extra boost. det här med ipoden verkar vara en bra grej du ser allt du gör det verkar liksom bli ett intresse. så har det funkat på malin hon hinner knappt hem förrän det ska in på hemsidan o jämföra. o när det är gjort så verkar det som hon vill ut o göra nya uppdateringar. jag är i ditt sinnesslag när det gäller träning men med detta hjälpmedel kan man kanske lura hjärnan det blir lite mer spänning nyfikenhet etc

    2009-01-22 | 09:07:45
  • frugan säger:

    Korrekt!!

    2009-01-22 | 19:24:38

Kommentera inlägget här: