mellan vakna & somna

Stressdröm - typ

Kategori: Diverse

Drömde massa knasigt i natt.
Av någon anledning, som säkert var solklar i drömmen, var jag i Singapore. När jag skulle åka därifrån så var det ett himla springande. Sprang för att hinna med tåget till flygplatsen. Väl på flygplatsen springer jag runt och letar efter flygbussen, kommer fram lagom till den ska gå och inser då att jag inte har min resväska med mig (för övrigt en brun resväska utan hjul... tror syster vet varför den kom med i drömmen.) Bussen kör iväg och jag rekommenderas att ta båten istället. Det är lite oklart hur det egentligen skulle gå till att åka båt från Singapore till Malmö, men det brukar ju oftast kunna vara så i drömmar.

Springer tillbaka för att leta upp min väska och får den av en gammal dam i hatt och grå kappa som vaktat den åt mig. Hej och hå. Springer vidare till båtarna. Där blir det också något trubbel och det slutar med att jag får åka tåg.

Jag vill inte springa i drömmarna. Man vaknar ju helt anfådd.
I drömmarna vill jag ligga lugnt och stillsamt på en sandstrand, typ.

:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: