mellan vakna & somna

Partylördag och familjesöndag

Kategori: Diverse

Då var det måndag igen och hå hå ja ja vad trött jag är. Jag kommer ihåg då när man var pigg, eller nej just det... det var så längesedan så det kommer jag inte alls ihåg...

Har i alla fall haft en fin helg.
Tjejmilsdejt med lunch och boendebokning i lördags. Lite shopping på det så var saken biff. Bokade hotell till mig och darling också. Det fick bli Hilton och det kan man ju överleva. Haha.
På kvällskvisten invaderades lägenheten av massa goa partysugna vänner. Surtanten i lägenheten blev nog troligtvis sur. Mohaha. Men roligt hade vi.

Tillbringade söndagen med familjen. Syster och bästa barnen och jag styrde kosan till farmor och farfar. Roligt och skönt att träffa dem, även om det var lite jobbigt också. Min lilla farfar. Han har blivit rätt så tunn, men han verkade ändå pigg igår vilket gjorde det hela lättare. Det var skönt att ha syster och barn med sig också och att inte göra den perssonska specialiteten: Sopa allt jobbigt under mattan och hoppas att det försvinner då...


Inte en lösning jag rekommenderar...


:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: