mellan vakna & somna

Helt fel

Kategori: Diverse

Att ligga däckad i någon slags magsjuka är sannerligen helt fel sätt att inleda ett nytt år på.
Uäck.
Var och hämtade ett soffbord igår, kände mig lite skum och var inte sugen på frukost när jag vaknade - vilket borde ha fått mig att ana ugglor i mossen eftersom jag alltid vaknar och är hungrig. Så ja. Istället för att piffa och fiffa med det nya bordet låg jag totalt däckad hela dagen. Hade världsont i magen och ville helst av allt bara hoppa ur min egen kropp.

Darling flydde fältet och jag kan ha slagit rekord i antalet dåliga tv-program man får se under ett och samma dygn. Inatt vid tvåsnåret när jag inte kunde somna - hade ju sovit till och från hela kvällen - var det bland annat en dokumentär om människor som hade som yrke att städa upp blod och efter lik. Japp, det var precis så konstigt som det låter.

Idag är det bara feber på sjukmenyn och jag hoppas slippa sitta i karantän så länge till, det är ruskigt tråkigt att vara ensam...

Alvedon - här kommer jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: