mellan vakna & somna

Som spa fast hemma

Kategori: Diverse

Att åka hem till föräldrarna och bara vara är lite som att åka på spa fast hemma. Det är så sällan jag bara åker dit och är. Har kort sagt haft en himla mysig helg.

Shoppingen gick sådär för mamman och mig i lördag. Fem blommor och ett kakfat senare gav vi upp. Men det hade blivit värsta snygga klänningen också, om jag inte hade prioriterat det där med andning.

Lätt nerkyld förhandlade jag till mig en automattvätt av bilen istället för att gnugga för hand. Mycket bra förhandlat känner jag. Så jag fick, coachad av pappan, för första gången köra in min ulj i automaten. Det var en sån där specialare när vi var tvungna att sitta kvar i bilen. Så jag satt mest och skrek åt de elaka tvättmojängerna att vara snäll mot min bil. :)

Bokläsning, middag, skumbad med levande ljus, fruktsallad och lite mer bokläsning. Läser just nu Tusen strålande solar. SÅ bra, jag kan inte sluta. En underbar lördag. Idag höll jag på att frysa ihjäl när jag städade bilen, men kompletterat med lite navkapselinköp på biltema så kan det vara så att jag har stans snyggaste bil nu.

Nu kanske man skulle försöka sig på det där med ensamsovning igen.
Lär vakna upp med träningsvärk imorgon också. Puh för fysträning.

:)

Kommentarer

  • Svärmor säger:

    Ensamsovning är det värsta som finns, vänjer mig aldrig.

    Ha en bra dag/kram

    2009-02-02 | 08:19:24
    Bloggadress: http://tankarombilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här: