mellan vakna & somna

Sjukdag nummer ...

Kategori: Diverse

Ja, vad blir det. Sjukdag nummer fem går vi in i nu.
Jag ligger hemma i sängen och är uttråkad. Oddsen för att jag hade överlevt att vara på jobbet är dock ytterst dåliga, så det är nog bäst jag hänger här.

Har tillbringat natten med att hosta. Inte omöjligt att jag har hållt allt grannar vakna. Som tur väl var fick jag hem en dödstrött darling igår. Så han sov som en liten gris trots att jag låg och hostade upp lungorna tre centimeter bredvid honom.

När darling väl kom hem kändes det som att veckan gått i ett rasande tempo. Men vi vet ju att egentligen var det världens längsta vecka. Allra helst på slutet.

Nej nu blir det lite frukost och.... ja, vila kanske.

:)

Kommentarer

  • Elinor säger:

    Hoppas du mår bättre än i fredag.. då var du inte alls med..KRAM E

    2009-02-09 | 19:21:47
    Bloggadress: http://salleke.blogg.se/

Kommentera inlägget här: