mellan vakna & somna

En pipleksak i lungan

Kategori: Diverse

Det låter verkligen som att jag har en pipleksak i lungan.
Och känslan är ungefär densamma som jag skulle kunna tänka mig att den varit om jag verkligen hade haft en leksak i lungorna.

Hade varit kul att slippa väsa fram det man vill ha sagt...

Igår höll jag ut till klockan tre, sedan soffa och vila. Mjukstart lär det bli resten av veckan. Tur att man har förstående, och lite smårädda, kollegor som skickar hem en när man börjar se för risig ut på eftermiddagskvisten.

Vaknade av ljudet av en snöplog imorse. Det är sällan ett bra tecken.
Massa snö. Kul för barnen. Kallt för fötterna.

:)

Kommentarer

  • Petra säger:

    Usch då stackare! Hoppas du piggnar på dig snart igen...snart är våren här, tänk på det så kanske du vaknar ;)

    Kram från andra sidan jorden!

    2009-02-12 | 14:17:01
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se/lostintokyo
  • Svärmor säger:

    Men Sara, är du säker på att inget av dina pipgosedjur saknas??

    Glöm ej köpa lott idag, TURDAG TURDAG.

    kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamen

    2009-02-13 | 09:18:36
    Bloggadress: http://tankarombilder.blogg.se/
  • Lolo säger:

    Snöplog ja. I staden är sällan snö kul, men här på landet är det underbart. Allt är ljust lysande vitt och om man som jag har belysningen uppe i trädgården fortfarande så blir det fantastiskt vackert om kvällarna. Imorgon lördag blir det korvgrillning isfiske och näsanmotsolenläge vid närmaste sjö. Hoppas du blir piggare så du kan njuta av vintern vännen! Kramar från Lolo

    2009-02-13 | 09:39:15

Kommentera inlägget här: