mellan vakna & somna

2 år

Kategori: Diverse

Två år går otroligt fort.
Allra helst två fantastiska år.

Jag kan inte med ord beskriva hur glad jag är att jag åkte på den där resan. Jag hade ju inte riktigt trott att jag skulle komma hem med miljoner fjärilar i magen. Men det gjorde jag. Gigantiska fjärilar som inte visste vad de skulle ta sig till. Tänk att det skulle behövas en resa till solen för att jag skulle hitta rätt.

Mycket hinner hända på två år. Många pussar (det viktigaste i livet) hinner det bli på två år. Många skratt, mycket mys, mycket bus.

Det pirrar fortfarande i magen, varje dag.
Lycka, trygghet, kärlek.

Du är det finaste jag vet.

Kommentarer

  • Svärmor säger:

    Va du är gullig, jag blir lika lycklig och är lika lycklig över att du åkte på resan.

    Kramar till er

    :-)

    2009-12-11 | 01:02:38
    Bloggadress: http://tankarombilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här: