mellan vakna & somna

Tröttheten, del 1074

Kategori: Diverse

Yey. Trött är ordet.
Min kropp är helt slut. Jag är till och med trött i armarna, trots att det inte direkt var dem som utsattes för gristräningen igår. Och ikväll blir det mer träning. Hjääälp. Fast det är skönt och kul att komma igång också. Alla känns så himla laddade och taggade för höstsäsongen, hoppas det håller i sig hela vägen och att det gör skillnad på resultaten...

Är liiiite trött i ögat också efter att ha sovit på tok för få timmar i natt. Fram till klockan fyra vaknade jag stup i kvarten. Från fyra till sex var jag vaken fast med stängda ögon. Så när klockan ringde 07.00 kändes det som att jag precis slumrat ner i djupsömnen.

Men. Torsdag idag. Och imorgon är det både fredag, mamma&pappa-besök och sen avfärd till Öland som står på schemat. Fina grejer det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: