mellan vakna & somna

Milångest

Kategori: Diverse

Det kommer bli en intressant söndag. Utan tvekan.
Jag har aldrig sprungit en mil. Det hänger allra mest ihop med att jag tycker det är riktigt riktigt urtråkigt att springa. På söndag ska jag vara med i tjejmilen. Det kan låta som en ekvation som inte går ihop, det är det också. Det är faktiskt ganska oförklarligt varför jag gick med på det här. Ingen vet hur det gick till. Det hade kanske varit en sak om det hela varit en plojgrej där vi var ett gäng på samma nivå som åkte. Så är det inte heller. Jag är på en nivå, de andra två på en helt annan.

Så med andra ord är det jag och mitt psyke i en evighet på söndag. Intressant var ordet.
Jag hoppas att allt som händer runt omkring får mig att tänka på annat än själva springandet/lufsandet.

Utöver det här springet så ska det bli riktigt trevligt att åka till Stockholm. Igen. Andra helgen i rad. På lördag hinner vi förhoppningsvis med lite shopping och på söndag ska vi fira med en smarrig middag. På väg hem på måndag ryktas det om ett stopp på ikea. Tjoho! Så jag väljer helt enkelt att fokusera på dessa trevliga bitar (mat och shopping) och ignorera det där andra som händer på söndag...

:)

Kommentarer

  • Malin Inspiration & design säger:

    Sara; Vad snällt av dig att sälja ditt fina lövfat. Jag hoppas att han som sökte det ser detta! :) Tack för att du skrev.



    Ha en trevlig kväll! /Malin

    2009-08-29 | 18:52:02

Kommentera inlägget här: