mellan vakna & somna

En dotter

Kategori: Diverse

Hjääääääälp vilken dröm.
Jag har drömt, klart och tydligt, att jag varit gravid och även fött en dotter i natt. Jag hade en ganska liten mage och reflekterade över det i drömmen. Fick vara i ett litet rum hos en kvinna, det var tydligen min variant av förlossningen, hur länge som helst. Till slut gick jag en runda, bland annat till jobbet, för att jag var så uttråkad. Men så plötsligt gick vattnet och vips så var min dotter född. Darling kunde inte vara med på förlossningen, han hade fotbollsträning....

Den var så detaljrik och tydlig även när jag vaknade så jag var helt förvirrad. Det tar på krafterna att föda barn tydligen för jag är heeeelt slut idag.

:)

Kommentarer

  • Annelie säger:

    Din biologiska klocka och att umgås med en gravid en hel helg har nog satt sina spår!

    Kram kram

    2009-08-13 | 08:39:33
  • Petra säger:

    Sånna där drömmar är alltid så sjukt verkliga, undrar varför?

    2009-08-14 | 05:06:01
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se/lostintokyo

Kommentera inlägget här: