mellan vakna & somna

Tudelad

Kategori: Diverse

Har en sån där lite lagom tudelad känsla denna fredag.
Sitter hemma i soffan istället för att vara på plats vid sidan av planen och titta på herrarnas seriepremiär. Anledningen är dock en festlig liten jobbtillställning vid åttasnåret.

Svårt när roliga saker infaller samtidigt.

Men jag får täta rapporter från min spelarfrukollega som är på plats så än så länge överlever jag. Dock är jag väldigt trött i ögonen så jag vet inte riktigt hur jag ska överleva den där festligheten. Festligheter på fredagar är onekligen lite vanskligt..

:)

Kommentarer

  • Svärmor säger:

    Hejsan!

    Kunde inte ta mig in på bloggen. Ta de bilder ni behöver från min blogg om de är någon ni tycker passa.

    Kramen:-))

    2009-04-18 | 13:52:01
    Bloggadress: http://tankarombilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här: