mellan vakna & somna

En underbar dag

Kategori: Diverse

För den som har noll koll så kan jag med glädje berätta att det är fredag idag. Fredag, klarblå himmel och strålande solsken. Det kan nog nästan inte bli bättre än så. Allra helst inte när dagen ska avslutas med glasspremiär på Glassiären och kanske även en öl i solen om andan faller på.

I helgen väntar dansiga danseskor och en drink i handen imorgon och på söndag ska jag titta på stora systerdotterns isshow. Vill jag så går det nog att få in lite fotbollstittande också, det är ingen svårighet när man har en sambo som spelar i ett elitsatsande division fem lag...

Den där blåa himeln utanför fönstret ser väldigt lockande ut, så låt oss hoppas att denna dagen passerar i en rasande fart för att sedan tvärnita och gå långsamt från klockan fyra och framåt.

:)

Kommentarer

  • Svärmor säger:

    Vilka ljuvliga dagar jag har på Öland. Jag hoppas inte tiden går fort här hos mig.

    Ha det så kul på dina kommande upptåg.

    Vi ses på Söndag.

    Kramen

    2009-04-03 | 08:56:01
    Bloggadress: http://tankarombilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här: