mellan vakna & somna

En massa drömmar

Kategori: Diverse

Vi har bilat ner till Gran canaria, jag har spelat match, vi har förlovat oss, jag har träffat en gammal kompis, vi har varit på fest. Allt på en och samma natt. Det är inte dåligt. Drömmar är roliga grejer.

Just nu drömmer jag om någon form av fotboll nästan varje natt. Undrar om man ska se det som någon form av tecken...

:)

Det är riktigt härligt med långledigt. Precis vad man behöver. Påsk är ju inte riktigt min högtid sett till maten. Äter man inte ägg så är det ju en del som går bort. Men chokladägg äter jag ju så jag får försöka överleva ändå.

Idag står fotboll och fotografering på schemat. På söndag ska vi till Sölvan en sväng och övrig tid är helt ledig och oplanerat. Precis så som jag vill ha det.

Kommentarer

  • Lolo säger:

    Tecknet är att din fotbollsgen gör sig påmind och att du kanske måste komma och leka lite med oss på gröna gräset i Spjutabygd. Välkommen vännen!!!

    2009-04-13 | 09:47:40

Kommentera inlägget här: