mellan vakna & somna

Nedräkning

Kategori: Diverse

Jag är så trött att ögonen tåras. Försöker väcka mig själv med hjälp av té. Har sovit lite sådär inatt, vaknade typ en gång i timmen med känslan att jag inte somnat. Inte det bästa jag vet direkt.

Idag börjar vi jobba vintertid. Det innebär att det är slut på 7,5 timmarsdagarna och back to reality. Men det ska nog gå det också. Har massa att skriva idag, men ögon som tåras som sagt...

Ögonen tårades för övrigt i lördags också. Av frustration. På fotbollsplanen. Det är verkligen inte roligt med fotboll längre och när det inte är roligt så går det dåligt. När det går dåligt så är det inte roligt. Ja, ni ser ju cirkeln. Det är faktiskt till och med så illa att jag har nedräkning nu. Tre matcher kvar. Tre veckor kvar. Sedan blir det paus från fotboll och annat som jag är så förbannat trött på. Paus på obestämd tid. Jag kanske är grymt pepp och sugen på lagsport igen redan i januari. Då är jag det och får se hur jag gör då.

Nu är det mest bara nedräkning.

Kommentarer

  • Petra säger:

    Jag sov också dåligt i natt. Kändes som jag låg på helspänn när jag vaknade. Vet inte varför. Hur kommer det sig att du tröttnat på fotbollen då?

    2008-09-01 | 10:08:50
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här: