mellan vakna & somna

Hosthöst

Kategori: Diverse

Nu var det visst höst. På riktigt.
Höll på att frysa ihjäl när jag cyklade till jobbet igår. Men sedan kom ju den bekanta förkylningssvettattacken ifatt så jag överlevde.

Dagar som idag är det okej med höst. Solen skiner och det ser allmänt gött ut.
Men den där dimman, fuktigheten, mörkret, kylan, regnet, stormen kunde jag klarat mig rätt bra utan.

Fast. På lördag är det ungefär ganska precis två månade till vi beger oss till soligare breddgrader. På lördag är det även fest. För första gången på en månad. Behöver jag säga att det rycker i danseskorna redan nu? Woho vad roligt det ska bli!

För övrigt planerar jag just nu även min superhjältedräkt. Om någon har fin fina tips så tages de tacksamt emot. Min fladdrande cape kommer bli fantastisk - men resten är rätt oklart just nu.... Jag ska alltså på temafest om ett par veckor - det är inte så att jag sitter här och tror jag är en superhjälte såhär en vanlig onsdag...

=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: