mellan vakna & somna

PS I love you

Kategori: Diverse

Jag har ensamhemmakväll. Brukar bli så eftersom darling på fredagar ägnar sig åt den där sporten som rimmar så bra på hans namn...

Men jag har egentligen inget emot det. Käka lite. Slappa lite. Kolla någon bra film. En lugn och skön fredag brukar vara precis vad jag behöver. Denna fredag är inget undantag.

Har precis tittat på filmen P.S. I love you.
En riktig sarafilm faktiskt. Och framförallt så passade den ypperligt för en ensamhemmakväll.
Det var till och med nästan så jag snyftade lite - det är stort eftersom jag ALDRIG gråtit till en film. Inte ens till Titanic. Och så skrattade jag. Riktiga gapskratt. Inte heller så ofta filmer lyckas locka en till det. Bra.

Nu funderar jag på om man kan diska fast klockan är natt. Men jo. Barnen kan ju skrika i falsett fast det knappt är morgon...

P.S.
I love you

:)

Kommentarer

  • Elinor säger:

    Sex and city är Elinors film och saras är en P.S I Love you

    2008-10-25 | 21:09:40

Kommentera inlägget här: