mellan vakna & somna

Torsdag - igen

Kategori: Diverse

Jösses. Jag älskar att tiden går fort. Även om jag fortfarande är kvar lite i att jag funderar över var augusti tog vägen...

Men att helgen närmar sig är enbart trevligt. På lördag vankas det nämligen för årsfest. Jag tror att jag kanske till slut har hittat en klänning för det här underbara spektakel. Tror alltså, den är nämligen inte den ultimata klänningen men ändå bra på något vis. Ja, dagens i-landsproblem. Jag vet.

Först ska jag dock överleva den här veckan. Skriva, skriva och skriva står på schemat. Kul ja. Svårt ja.
Idag väntar en porträttintervju på eftermiddagen med en väldigt spännande person. Så om jag bara lyckas boka in de två återstående knäcken så är saken biff och helgen kan anlända.

Knäck förresten. Smarrigt.

:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: