mellan vakna & somna

Festrapport

Kategori: Diverse

Jaha, då var man 25.
Födelsedagen var verkligen fantastiskt bra!

Kollegorna sjöng och gav mig blommor. Vid 18-snåret började gästerna trilla in. Mamma, pappa, moster, kusiner, syster, barn, svåger, fina karlskronavänner, fina malmövänner. Det var fullt ös. Massa god mat och smarriga tårtor. Fick otroligt många bra och fina paket! Av darling fick jag bland annat Buzz till mitt Playstation. Så det blev lite frågesport under kvällen. Klockrent.

Tjuvtittade lite på hockeyn. Svängde till Nivå en sväng och tjuvtittade lite till på hockeyn. Prat, öl och titt på massa märkliga människor. Hemåt och i säng någon gång framåt fyra. Överallt och hullerombuller sov det folk.

Morgonen började bra idag. Ingen verkade direkt bakis och Buzz var igång redan strax efter tio. Men så plötsligt slog en kollektiv bakfylla till. Jag har dock klarat mig än så länge. Yeah.

Tack alla som var med på min fina födelsedag.

=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: