mellan vakna & somna

Seger!

Kategori: Diverse

Det blev ta mig tusan seger igår igen. Så nu är vi för tillfället tvåa. Hur gött som helst. Guldhattarna är på gång nu.

Det där med att inte stressa är ju en klurig grej. Igår hade vi samling kvart över fem. Kvart över fem var jag fortfarande på jobbet och hade säkert kunnat vara kvar här hela natten eftersom vi har lansering av vår nya webbplats typ om tio minuter. Det innebar i alla fall mat i handen i bilen, rallyfart till matchen och allt annat än ostressigt. Man kan väl säga att det där stressiga kom ifatt mig igår kväll...

Så jag gör en nytt försök till lugn idag.

=)

Kommentarer

  • Ann säger:

    Ville bara i förväg önska glad midsommar!!! Själv firar jag i Stugan med det vanliga gänget.

    2008-06-18 | 11:37:43
    Bloggadress: http://annekstrand.blogspot.com

Kommentera inlägget här: