mellan vakna & somna

Dödstrött

Kategori: Diverse

Om jag var sömnig igår så är jag dödstrött idag.
Ännu en natt utan ordentlig sömn.

Halv två var både jag och darling vakna. Han åt lite glass och somnade sedan inom fem minuter. Jag låg vaken, bytte till soffan, bytte tillbaka till sängen, lyssnade på fågelsången och fick lite lagom panik för att jag var så trött. Jag misstänker att jag sovit ungefär fyra timmar inatt. Om jag blundar nu finns det risk att jag somnar, så jag spärrar upp ögonen allt vad jag kan.

Varför ska det vara så jäkla svårt att somna?

Kommentarer

  • Ellan säger:

    Kör insomningstabletter ett tag bara för att bryta den onda cirkeln.

    2008-06-05 | 15:10:23
  • Lisa säger:

    Insomningstabletter funkar inte på mig, baaad! Fast nu sover jag bra. Men iaf, nåt annat. Vad ska du börja på för jobb? Kram

    2008-06-06 | 19:17:27
    Bloggadress: http://lis.blogg.se/
  • Sara säger:

    Lisa: Jag har jobbat en månad på nya jobbet. Så nu är jag informatör på Karlskrona kommun. :) Trivs kanonbra. Ja, förutom att jag den senaste veckan har varit trött som ett ägg varje dag...

    2008-06-06 | 23:05:39

Kommentera inlägget här: