mellan vakna & somna

Sushi

Kategori: Diverse

Mm mm mm vad sushi är gott. Det blev min middag igår. Jag får passa på att äta sånt läskigt som fisk när darling inte är hemma. :)

I övrigt blev det en extremt lugn kväll igår. Inte för att sushi nu är olugnt... Ordinationen att ta det lugnt på fritiden försökte jag ta på största allvar och jag är rätt nöjd med resultatet. En bok i handen, en flaska Brämhults Jordgubb Lime och lite tjejiga program på tv.

Japp, jag SKA bli frisk nu. Så är det bara.

Kollegan jobbar sin sista dag innan semestern idag.
Det hade varit härligt med semester. Jag minns bara vagt, vagt hur det var.

=)

Kommentarer

  • Petra säger:

    Sushi är gott! Det ska jag mumsa på i Japan, rätt kul för min darling gillar inte heller fisk, konstigt! Är det nåt killsyndrom?

    2008-07-17 | 11:22:20
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här: