mellan vakna & somna

Paddlare

Kategori: Diverse

Fick precis en rapport från min älskade äventyrande darling.
De hade nu nått Tving. Jag visste inte riktigt hur långt det innebar att de paddlat förrän jag kollat kartan. Japp. Sjukt långt.

För övrigt ryktas det att sommarvärmen kommer imorgon. Sisådär 30 grader varmt. Så grattis alla semesternissar. Vi får väl sitta här på vårt iskalla kontor och titta ut på solen... =) Men. Det sägs att värmen även ska hålla i sig till helgen. Hade kunnat bli en helhelg på playan om det inte vore för att någon tyckte det var en rasande bra idé med träningsläger. Denna helgen också. Yeah.

Är det någon av mina läsare som känner till vilken fantastiskt fin bränna man får när man spelar fotboll? (och ja, brännan är viktiga saker på sommaren...)

För er andra så ska jag nog kunna visa precis hur det ser ut efter helgen.

=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: