mellan vakna & somna

Väggen

Kategori: Diverse

Tränade som dårar igår. Eller vad sägs om: jobba en minut, vila 30 sekunder i fyra varv. FYRA varv. Vi räknade ut att vi i slutet av träningspasset totalt hade suttit i åtta minuter mot väggen. Ni vet när man sitter med benen i 90 graders vinkel. Åtta minuter är rätt sjukt jäkla länge.

Men yeah vad vältränade vi ska bli. Och yeah vad vi ska vinna.
Februari tror jag kan bli en jobbig träningsmånad. På planeringspappret står det nämligen kondition och styrka (tufft) på två av tre träningsdagar.

Jag är lätt rastlös nu. Skulle gjort en intervju på morgonkvisten. Var verkligen peppad för intervju och fotografering. Det är verkligen inte alla dagar jag är det. Men så går objektet och får maginfluensa, så här sitter jag med mitt antiklimax och funderar på vilken mossig rapport från högskoleverket jag ska läsa först...

=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: