mellan vakna & somna

Smärta

Kategori: Diverse

Jag inledde dagen med att bokstavligen hasa mig ur sängen. Skickade iväg ett sms till M: "SMÄRTA". Man behöver liksom inte säga mer än så.

Jag har verkligen ont överallt. Armar, axlar, bröstmuskler, mage, baksida lår, framsida lår, vader. Ah, fötterna verkar har klarat sig än så länge.

Men lite gött är det också. Det ska ju göra ont som ett hvete nu, så att det blir bra sen. För bra kommer det att bli. Vinterträning är helt klart grejen. Den inleddes igår med styrka och spänst. Tio stationer, 30 sekunder på varje, tre varv... Say no more.

Nu ska jag förbereda mig för utvecklings- och lönesamtalet.
Ja, och så ska jag komma på vad jag vill ha för middag när jag kommer hem från jobbet. Lyx. Någon som har något mattips? Snabbt, lätt och gott ska det vara.

=)

Kommentarer

  • johanna säger:

    tjena! ja du det hde jag göra gjort men eftersom jag har högt blodtryck så vågar vi inte för mkt=) tack för omtanken men har köpt en babygym!
    hälsa din syster!
    kramiz

    2008-01-08 | 10:25:49
    Bloggadress: http://bebisfisen.blogg.se
  • jess säger:

    rotsaker i ugn och stekt ryggbiff och en kall sås (garlic and herbs från santa maria) tycker jag är lite lyx i vardagen. och hyffsat billigt och snabbt....

    eller take out på vägen hem.. :D

    2008-01-08 | 12:50:21
    Bloggadress: http://fialin.blogg.se
  • Sara säger:

    tack för tipsen Jess! Det lär det helt klart bli någon dag... smarr smarr! =)

    2008-01-08 | 15:01:29
    Bloggadress: http://sarasaras.blogg.se

Kommentera inlägget här: