mellan vakna & somna

Olympiad

Kategori: Diverse

Jag har precis gjort något helt livsfarligt.
Eller nej, mest bara härligt.
En sex veckors bebis var på besök. Kollegorna förbjöd mig att hålla honom, men jag kunde liksom inte låta bli. Så gos och lite kräk blev det såhär på eftermiddagskvisten.
Ljuvligt.

På lördag är det dags för något helt annat.
Då är det olympiaddags. Och jag är peppad till tusen.



Jag har visserligen inte haft nöjet att vara med om en tidigare, men allt man hört gör att det är omöjligt att låta bli att längta och vara peppad. Det blir alldeles säkert både en hejdundrans fest och massa roliga lekar.

Kommentarer

  • Patrik säger:

    Vad är Beijing jämfört med Trionolympiaden?

    2008-01-11 | 01:23:02
    Bloggadress: http://pudding.blogg.se

Kommentera inlägget här: