mellan vakna & somna

Helgen

Kategori: Diverse

Vilken helg.
Lördagen var galet intensiv. Söndagen precis raka motsatsen.

Vi inledde lördagen med en trevlig träning på grus. Otippat nog så var det riktigt roligt. Nästan allt i alla fall. Mitt dyk i leran var lite mindre roligt. Men när ska man öva på att göra Anjas säl som målgest om inte nu?! Jag hade nämligen gjort mål om jag bara stått på benen...det var inte kotte i närheten...

Fortsatte med sektionsmöte och sedan en sväng upp till M & P för lite mat.
Sedan var det dags för 2008 års Trionolympiad. Nytt deltagarrekord och hejdundrans roligt. Det var hinderbana, dragkamp, skott-tävling och knep och knåp. Jag har en galen träningsvärk idag, känns ungefär som att någon gått på mig - alternativt att jag har tagit i för allt jag har i dragkampen mot ett mastigt lag.

Fortsatte med fest i klubbstugan. Nintendo Wii är sjukt kul. Fastnade i köket, som alltid. Vad är det med köksfenomenet på fester? Skjuts till stan, nattamat och sömn.

Söndagen innehöll mest ryggläge och mys. En tur till skogen och lite filmtitt.
Allt man behöver med andra ord.

=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: