mellan vakna & somna

Fredag

Kategori: Diverse

Det är underbart med fredag. Det är det i och för sig alltid. Veckan har dessutom gått i formel 1-tempo och jag lyckades glädja en kollega igår när jag övertygade honom att det visst var torsdag och inte onsdag. Det tog ett tag att övertyga...

Idag ska vi filma en lite 70-talsinspirerad scen till vår film, så den oranga locktången fick åka fram imorse. Ikväll ska nog tomtar och annat krafs få flytta upp på vinden igen, det känns som att det är dags. Nu vill jag ha vår med tulpaner.

Förresten, hörde att Växjö haft 20 minuter sol under december. 20 minuter. Det är helt sjukt. Fatta att det inte ens är en minut om dagen. Konstigt att man är lite trött i ögat.... not.

Nya planer:
- Börja titta på bostadsrätt eftersom min hyra är åt hvete för hög och för att det skulle vara roligt med en lägenhet som faktiskt är min.
- Läsa en kurs till hösten för att få ett avbrott i jobbet (vi får ansöka om trygghetsmedel som innebär att vi kan läsa på arbetstid...ungefär). Tips på roliga och intressanta kurser tages tacksamt emot.

Gamla planer:
- Träna, leka, öla - i den ordningen - imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: