mellan vakna & somna

Blogg

Kategori: Diverse

Jag chockade lite kollegor idag genom att berätta allt galet som händer mig här. Min vardag är ett sammelsurium (är det ens ett ord?) av människor som blir arga, sura, irriterade eller bara beter sig allmänt muppigt. Minst en knashändelse per vecka.

En kollega tyckte då att jag skulle ha en blogg där jag kunde skriva om allt som händer och typ ha en lista med vilka som är sura på mig för dagen.

Jag avslöjade inte att den bloggen redan finns...

=)

Kommentarer

  • Petra säger:

    Hahahaha! Ja det här med bloggar e ju lite känsligt. Jag har två som jag vet känner till min blogg på jobbet, men jag håller det gärna lite hemligt. Annars kan man ju knappt skriva nånting.

    2008-01-23 | 10:24:44
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se
  • Mallan säger:

    Hur klarade du av att inte säga nåt!? Jag är en sån som måste berätta allt fast jag inte vill egentligen! :-)
    De skulle bara veta!!! fniss fniss

    2008-01-24 | 19:54:43

Kommentera inlägget här: