mellan vakna & somna

Ben

Kategori: Diverse

Benen fick sin träning igår det vill jag lova.
Idag var det ytterst smärtsamt att ta sig ner från fjärde våningen. Funderade ett tag på att åka på räcket, men jag fick tips om att jag nog skulle tappa balansen och trilla in i väggen då... så jag avstod.

Grymt kul träning var det i alla fall. Han kan sin sak den där Stig.
Vi inledde med cirka 15 minuter hopprepande på olika sätt. Att hoppa rep är ta mig tusan jobbigare än man tror.

Gick vidare till diverse hopp-/benövningar. Vad sägs om utfallssteg, halva grodhopp, gå baklänges med benen böjda i 90 graders vinkel, hoppa på ett ben, trestegshopp och lite spring med hopphöga knän.

Avslutade med upphopp, step-up och vadträning i 40 s x 2, med sitta mot väggen i 70 s som pricken över i:et.

Någon som vill gissa på var jag har mest ont idag?

=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: