mellan vakna & somna

Back to normal

Kategori: Diverse

Nu. Nu är det jobbliv igen. Därmed bloggliv också.
Ska bli spännande att se om jag överlever dagen...

Bara 30 nya mejl i alla fall. Ett väldigt gott tecken.

Nyårsafton förresten, har ju glömt berätta. Vi slog till på en afton i Malmö. 20 personer och två hundar firade in det nya året med skumpa, vin, öl och massa massa massa mat! När klockan slog 2008 stod vi på balkongen och spanade in en och annan raket. Det blev inga nyårslöften, jag hatar nyårslöften, men det blev en lista på tre saker som ska göras mer under 2008.

Jag känner på mig att det kommer bli ett bra år det här.

So far so good i alla fall.
Har kort och gott haft en kalasbra ledighet. Avslutade den med att bada på äventyrsbadet i Kalmar igår tills fingrarna inte kunde bli skrynkligare. Toppa det med Prison Break och kladdkaka så förstår ni hur bra jag haft det.

=)

30 mejl nu.

Kommentarer

  • Petra säger:

    Du körde väl ett pass Body Pump eller två också? =))

    2008-01-03 | 10:33:52
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se

Kommentera inlägget här: