mellan vakna & somna

Stjärt

Kategori: Diverse

Ja, det fullkomligt bara rasar ju in förslag på var jag kan köpa en fin klänning.
Not.

Jag får väl ge mig ut på egen hand då, jag vet ju vilka jag ska straffa om ingen klänning hittas...
=)

Idag mina vänner är det alla stjärtars dag.
Ja, det är så den heter den här dagen när mr Valentin har namnsdag.
Inget lulllull om hjärtan och grejer, stjärtar ska det vara.
Tänk på att ett upp-och-ner-vänt hjärta ser ut som en stjärt. Mer logiskt än så blir det inte.

Jag är alltså inget stort fan av den här dagen då affärerna fylls till bredden av nallar och hjärtan. Ett hav av krimskrams helt enkelt. 

Men lite mys ska det väl kunna bli ikväll. Tänkte slå till på en smarrig middag tillsammans med han som jag vaknar tillsammans med varje morgon till tonerna av Dolly Parton...

=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: