mellan vakna & somna

Smärtfritt

Kategori: Diverse

Nu är den publicerad. Personaltidningen alltså. Och därmed är det ordentlig nedförsbacke till helg. Om några minuter blir det fotografering av rektor som visst ville ha en ny bild i personaltidningen. Det kom hon på idag, samtidigt som hon skickade sin ledare. Nej, framförhållning är inte riktigt hennes grej.

En krönika blev det denna gången också.
Efter viss censur.

Jag har hittills bara fått skit för en krönika. Det var den som hade rubriken "Som en tysk turist på solsemester". Behöver jag säga att det var en med tyskt ursprung som kände sig förolämpad? Jag tror i och för sig att hon egentligen kände sig träffad, men jag ska nog inte ta upp det ämnet igen...

=)

Kommentarer

  • Sara säger:

    Haha, stackars tysk ;)

    2008-02-01 | 14:05:24
    Bloggadress: http://berlan.blogg.se
  • Mallan säger:

    Du är så rolig!!! Tänk att du ALLTID får till det! Hm.... hur menade jag nu, på vilket sätt får du till det!? ;-)

    2008-02-02 | 07:59:02

Kommentera inlägget här: