mellan vakna & somna

Råtta

Kategori: Diverse

Vi pratade om tillsatser i mat idag på lunchen. För övrigt inte bästa ämnet när man äter...
Hur som helst så kom vi in på ätbara saker som man tillverkat i skolan, på typ NOn. Chefen hade gjort päronsaft av en hejdundrans massa halvt livsfarliga grejer. Jag minns att vi gjorde geléråttor. Gigantiska - så klart.

Nu till min fråga:
Finns de här råttorna kvar? Kan man fortfarande plocka den i lösgodiset (eller skopgodiset som vissa säger....) ? Varken jag eller kollegan kunde påminna oss att vi sett sådana till försäljning på evigheter...

Tillsatserna blev kanske för många även för en råtta.

=)

Kommentarer

  • Godisråttan nr1 säger:

    Råttorna finns kvar!! Jag såg dem senast i fredags i lösgodiset. Men jag förstår att du inte sett dem eftersom jag kan tycka att de är goda så lär ju du inte tycka det!!! :-)

    2008-02-04 | 21:34:22

Kommentera inlägget här: