mellan vakna & somna

Mörkt

Kategori: Diverse

Tusan vad det är mysigt med hund.
Långpromenad blev det på kvällskvisten. I ruskigt rask takt eftersom den där krabaten ju går dubbelt så fort med dubbelt så många ben.

Sjukt mörkt är det på landet också. Men utrustad med reflexväst och en, enligt matte, en väldigt bra vakthund så var jag inte direkt jätterädd.

Nu är jag dock i city igen. Och har kollat lite på Så ska det låta. De som väljer Let's fjance före SVTs pärla får gärna förklara sig för mig, för det är något jag inte riktigt förstår...

=)

Kommentarer

  • Eden säger:

    Titta gärna in på min blogg - handlar mestadels om sex & kärlek :)

    2008-02-29 | 21:02:32
    Bloggadress: http://edenslustgard.blogg.se
  • Petra säger:

    Let´s Dance är kul! Dans e kul! Och sen så e ju dalmasen med ju!!! Det räcker väl?

    2008-02-29 | 22:53:49

Kommentera inlägget här: