mellan vakna & somna

Måndag

Kategori: Diverse

Måndag är inte veckans värsta dag, den dagen kommer imorgon.
Idag lever man fortfarande kvar i ett litet helgfluff.
En helg som för övrigt varit alldeles utmärkt bra.

Lördag och jobbig träning. Men när jag hörde talas om herrarnas åtta varv på klockan så slutade jag klaga på våra fyra varv runt planen. Hem en sväng för mat och vila. Men så värst mycket vila blev det inte. En skiva med bilder och film från den där underbara solresan i höstas anlände nämligen.

Piffade och grejade väldigt tidigt. Är det bara jag som tycker det är jobbigt att piffa för fest redan klockan fyra på eftermiddagen? Upp till Spjutet för Bubbetorpsmacka och mys med världen gulligaste bebis. Mycket gos. Lämnade Spjutet och intog förfesten med Singstar i högsta hugg. Jag var totalt ur form och förlorade med 6-1 mot Lill-M. Damn!

Vidare till Schlager och en himla massa dans. Prat med arga pojken som inte fick komma in och hotade med att åka till Luleå.... =) Eller det var i alla fall vad det lät som när jag stod på toan och försökte prata i telefon. Gav upp en timme innan stängning, hämtade mat och åkte hem till soffa och säng.

Galet seg söndag. Vi tog oss i alla fall iväg till en hockeymatch där hejarklacken var roligast - ja, och Annas tolkningar av hejarramsorna. Så nu tänkte vi i alla fall bli hockeyfans och har därför bokat biljetter till nästa helgs derby. Woho.

=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: