mellan vakna & somna

Jobbigt

Kategori: Diverse

Efter nästan halva dagen på jobbet är jag helt utmattad och väldigt redo för en tupplur.
Inte i helt tipp topp skick än alltså.

Har tillbringat halva natten med att klura på tal till bröllopet och att skriva krönika i huvudet. Spännande värre. Vaknade nämligen vid tvåsnåret då min kropp tydligen tyckte att jag var utsövd. 03.44 var jag ordentligt sugen på att stiga upp. 07.00 var jag däremot inte riktigt lika sugen på uppstigning.

Fick ett väldigt trevligt samtal nyss.
Det innefattar fjärilar i magen och massiv tumhållning på eftermiddagen den 11 mars. Det borde vara dags nu, det borde vara min tur. Jag är redo.

Så förutom att jag är utmattad är det lite sisådär med fokuseringen idag. Men det här ska nog gå, kanske ska skriva ner den där krönikan som ligger klar i huvudet.

=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: