mellan vakna & somna

Helgen

Kategori: Diverse

Gjorde nog troligtvis min sämsta träning någonsin i lördags. Men med en bastant förkylning i kroppen är det allt annat än lätt att springa OCH andas samtidigt. Så jag lade fokus på andningen och ställde mig i mål istället.

Aftonen innehöll pyssel för mig och M. Ja, man kan pyssla även när det inte är jul. På torsdag är det ju till exempel alla stjärtars dag. Det funkar. Efter avslutat pyssel och vojne vojne för att Christer melodifestivalade så styrde vi bilarna till klubbstugan för att där hämta upp ett gäng herrar på lagfest.

Min bil var lugn fram till omlastningen i Rödeby. Därifrån hade jag nog varningsblinkerserna på 95 % av tiden och kunde bara växla mellan fyran och tvåan eftersom det var lite tajt om plats på den övre delen. Till slut fick jag göra upp två regler för att överleva, bokstavligen överleva.
1. Vi rycker inte i ratten om vi inte sitter bakom ratten.
2. Vi öppnar inga dörrar innan bilen står stilla.

Jag överlevde. =)

Utflykt till skogen och titt på extremt spännande derby i hockey igår.
En kalashelg.
Igen.

=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: