mellan vakna & somna

02.53

Kategori: Diverse

Känner mig sjukt risig idag. Jag hoppas verkligen att det inte är den fruktade influensan som slagit till. Det orkar jag inte riktigt med.

Idag vaknade vi 02.53 och var pigga. Vilka är oddsen för det? Jag vaknade med ont i halsen och huvudet. D vaknade för att han drömt om O'boy och blivit så sugen att han alltså vaknade... Well.

=)

Lägenheten jag kollade på igår var fin. Som förväntat. Men den var nästan för fin. Alltså, om jag köper en lägenhet så vill man ju att det ska finnas visst utrymme att göra om den till sin egen. Visst fanns det det här också, men man gör ju inte om något direkt som redan är perfekt. Så jag blev inte besatt och sparade därmed 640 000. Gött.

Kommentarer

  • johanna säger:

    tjena! kul att köpa lgh! hoppas du hittar någon!!
    kramiz

    2008-02-07 | 10:15:16
    Bloggadress: http://bebisfisen.blogg.se

Kommentera inlägget här: