mellan vakna & somna

Världens bästa ettårsdag

Kategori: Diverse

Utan tvekan den bästa dagen på evigheter igår.
Lagade smarrig mat (en egen variant av favoriten burgerkebab från Gran Canaria) och hade det allmänt mysigt.

Men det absolut roligaste var när jag skulle få paket.
Börjar med att jag får en tuggummipåse med en lapp i. Den första ledtråden.
Den leder mig vidare till nästa, som leder mig vidare till nästa, som leder mig till ett påskägg i strumplådan, som i sin tur leder mig vidare. Jag hittade ledtrådar i en hatt, i ett fodral till ett tennisracket, i diskmaskinen, bland handdukarna, i en kudde, i datorn..... Ja ni förstår ju hur roligt jag hade.

Den sista ledtråden var tre siffror. Efter mycket klurande förstod jag att det var kombinationen till darlings resväska. Där låg ett paket. En fint litet rektangulärt paket. När jag öppnar så visar det sig att det ligger världens finaste blåa iPod Nano i. Helt sjukt. Jag blev överlycklig.

Jag har verkligen världens bästa darling!
Vi fortsatte kvällen med ananaskaka, sunes jul och prison break.
Det kan helt enkelt inte bli bättre!

:)

Kommentarer

  • Petra säger:

    Å vad fick din darling då?

    2008-12-11 | 16:15:52
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se/
  • svärmor säger:

    Va bra att ettårsdagen blev lyckad. Jag förstår att du hade att göra innan paketet var i din hand, han kan ju va rätt så påhittig den där sonen. Krama varandra så ses vi snart igen.

    2008-12-13 | 16:57:54
    Bloggadress: http://tankarombilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här: