mellan vakna & somna

Långdraget

Kategori: Diverse

Är det här världens längsta dag?
Det är inte omöjligt att jag är den enda som jobbar, för här är ta mig tusan stendött och då går ju tiden så lååångsamt.

Jag hittade i alla fall en nyårsklänning igår den ser ut ungefär såhär:



Det bästa av allt är att jag faktiskt kan andas i den här klänningen - andning har varit ett minne blott i mina tre senast inköpta klänningar... I verkligheten ser den lite mindre ut som en sopsäck, har lite draperingar och annat smått och gott. Mest nöjd är jag nästan med den rosa blomman, ja i verkligheten alltså.

:)

Kommentarer

  • Svärmor säger:

    Jag är säker på att du kommer att bli jättefin i din nya klänning. Fördelar att kunna andas oxå.

    Om vi nu inte syns från till nästa år så ge Darling en kram från mig och så ber du Darling ge dig en kram, ifrån mig.

    GOTT NYTT ÅR!

    2008-12-30 | 17:03:21
    Bloggadress: http://gmunsterlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här: